Conferințele practice avocatnet.ro continuă în Octombrie 2024
Ediția din Ianuarie - Februarie 2024 a conferințelor avocatnet.ro a ajuns la final. Mulțumim tuturor pentru participare! Ne pregătim acum pentru ediția din Octombrie. Urmăriți pagina pentru detalii viitoare. Ne revedem curând!
Subiectele abordate în cadrul conferințelor avocatnet.ro
De 22 de ani, avocatnet.ro structurează și prezintă principalele repere legislative și de reglementare pentru organizarea operațională a oricărei afaceri. Împreună cu specialiști de top în domeniile lor de activitate, am discutat, în cadrul ediției din Ianuarie - Februarie, despre cele mai importante noutăți și strategii fiscale, și de HR, apărute la începutul anului 2024, precum și implementarea, adaptarea și progresul companiilor în contextul legislativ actual.
Înregistrări video conferință
Noutăți și strategii Fiscale & HR IANUARIE 2024
Am abordat din perspectiva unor specialiști reputați, lideri în domeniile lor de activitate, câteva dintre cele mai importante modificări fiscale și coordonate legislative care marchează anul 2024.
6 motive pentru care merită să participi la seriile de conferințe avocatnet.ro
Învață din 20+ sesiuni LIVE & Interacționează cu 40+ specialiști de top
Discuții cu specialiști de top
Participă în direct
Întrebări și răspunsuri
Intri în direct cu lectorii și moderatorii, poți urmări prezentarea și participa la discuții.
Lectorii conferințelor avocatnet.ro sunt lideri în domeniul lor de activitate.
Poți adresa întrebări folosind chat-ul aplicației, iar moderatorii vor prelua aceste întrebări, în măsura timpului disponibil.
Cazuri practice
Acces înregistrări video
Acces la prezentare
În cadrul prezentărilor, lectorii pun accent pe cazuri practice întâlnite în activitatea curentă.
După finalizarea sesiunii, vei primi pe email, prezentarea din cadrul sesiunii și alte resurse utile puse la dispozitie de lectori.
Ulterior, în funcție de tipul de taxă / abonament achiziționat, ai acces inclusiv la înregistrare pentru vizualizare.
Lectorii conferințelor din ediția Ianuarie - Februarie 2024
Specialiști de top în domeniile lor de activitate
Delia Cataramă - Tax Partner | Viboal FindEx
Delia este Tax Partner la Viboal FindEx și conferențiar universitar în cadrul Academiei de Studii Economice, catedra Finanțe. Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar-contabil, Delia a deținut poziția de Director Fiscalitate în cadrul CECCAR, secretar general al IFA Romania și membru în comitetul de nominalizări al IFA central. Ea deține calificările de consultant fiscal și expert contabil și este specialist cu experiență de analiză a proceselor referitoare la TVA pentru mii de companii din diverse arii de activitate, va prezenta informații practice, detaliate, despre procesul de tratare și declarare a datelor financiar-fiscale către ANAF.
Mihaela Ardeleanu - Tax & Accounting Manager | Viboal FindEx
Mihaela Ardeleanu – Tax & Accounting Manager, în cadrul Viboal Findex, este membră a Camerei Consultanților Fiscali din România, cu o experiență de peste 5 ani în domeniul consultanței fiscale și al contabilității. Dintre activitatile desfășurate în aceasta perioadă, mentionam consultanță fiscală punctuală atât în ceea ce privește taxele directe, cât și taxele indirecte, participarea la proiecte de revizie fiscală, oferirea de asistență în cadrul inspecțiilor fiscale.
Diana Tanasă - Junior Tax Consultant | Viboal FindEx
Diana are peste doi ani experiență în domeniul consultanței fiscale și al contabilității, fiind membră încadrul departamentului de consultanță fiscală a echipei Viboal FindEx de la începutul acestor ani. Este absolventă de Finanțe și Bănci la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași și deține, de asemenea, o diplomă de master în domeniul Fiscalității de la Academia de Studii Economice din București.
Alexandru Comănescu - Tax Director | KPMG România
Alexandru Comănescu are o experiență de peste 17 ani în domeniul serviciilor de consultanță fiscală. A gestionat numeroase proiecte legate de impozitarea indirectă, precum și revizuiri fiscale și a oferit asistență pe parcursul inspecțiilor fiscale desfășurate de autorități. Alexandru Comănescu susține cursuri specializate atât pentru clienții KPMG, cât și pentru parteneri externi. Este implicat activ în eforturile de modernizare a mediului fiscal din România, prin participarea în grupurile de lucru din cadrul organizațiilor investitorilor, precum FIC și Amcham.
Vladimir Zoican - Senior Tax Manager | KPMG România
Vladimir Zoican este Senior Tax Manager la KPMG România, având peste 15 ani de experiență în furnizarea de servicii de asistență clienților în diverse probleme de TVA. Acesta face parte din echipa de servicii de impozitare indirectă a KPMG și a oferit servicii de asistență clienților din diferite sectoare ( i.e. IT, auto, telecom, retail etc.) cu privire la diverse subiecte de TVA. De asemenea, Vladimir a fost implicat în implementarea a numeroase proiecte SAF-T și de e-factură pentru contribuabili mari și mijlocii, ajutând clienții atât cu cerințe legale, cât și cu aspecte tehnice.
Anca Iulia Zegrean - Partener, Coordonatorul practicii de Dreptul Muncii | Biriș Goran SPARL
Anca Iulia Zegrean este un avocat cu experiență bogată în litigii pe chestiuni de drept civil, fiscal și dreptul muncii, precum și un întemeietor al practicii de drept al muncii la Biriș Goran. Extrem de interesată de dreptul muncii și doritoare de a face o reală diferență în aspectele legale ale managementului resurselor umane, Anca consiliază un portofoliu variat de clienți semnificativi pe piața din România, pe care îi ajută să navigheze într-un mediu legislativ schimbător, și să facă față inclusiv disputelor de muncă inerente acestuia. inteligente, creative și sustenabile.
Cristina Săulescu - Managing Partner | Cabot Transfer Pricing
Cristina este licențiată în economie a Universității de Vest din Timișoara, membru al Camerei Consultanților Fiscali din România și activează în această profesie de peste 20 de ani atât în sectorul privat, cât și în cel public din țara noastră. Experiența ei în sectorul privat constă într-o plajă largă de coordonare și dezvoltare de servicii de contabilitate, asistență de specialitate pe proiecte de fuziuni și achiziții, conformitate și asistență fiscală, consultanță pe problematicile prețurilor de transfer atât la nivel național, cât și regional. În sectorul public, Cristina a lucrat timp de 7 ani ca auditor fiscal al Agenției Naționale de Administrare Fiscală, plus încă 10 ani în funcții de conducere în sectorul privat.
Florin Rizea - Senior Manager | PwC România
Florin Rizea este Senior Manager în departamentul de taxe directe al PwC Romania, având o experiență de peste 17 ani în consultanța fiscală, atât pentru clienți interni, cât și internaționali. Activitatea sa cuprinde diverse servicii fiscale, printre care asistență în proiecte de restructurare, due-diligence, gestionarea inspecțiilor desfășurate de autorități, revizii fiscale și suport pentru transpunerea și interpretarea directivelor europene, cum ar fi Pillar 2, DAC6, DAC 7. De asemenea, Florin este implicat în procesul de clarificare și modificare a legislației fiscale locale, contribuind activ în grupurile de lucru ale asociațiilor de afaceri.
Alin Dumitriu - Tax Manager | PwC România
Alin Dumitriu este Manager în departamentul de taxe directe al PwC Romania, având o experiență de 7 ani în consultanță fiscală pentru companii din România și din străinătate. Principalele activități ale sale constau în proiecte de asistență în interpretarea regulilor cu privire la impozitarea sediilor permanente și veniturilor obținute de nerezidenți, restructurarea grupurilor de companii, stabilirea rezidenței fiscale a persoanelor juridice și impactul fiscal la nivelul investitorilor. De asemenea, Alin este responsabil cu publicarea buletinelor legislative PwC privind modificările fiscale și este la curent cu tendințele de reglementare fiscală la nivel global rezultate din activitatea organizațiilor internaționale OECD, UN și Uniunea Europeană.
Participanții recomandă conferințele avocatnet.ro
Pe baza chestionarelor de feedback, peste 98% dintre participanții la conferințele avocatnet.ro din ediția Ianuarie - Februarie 2024 le-ar recomanda colegilor, prietenilor ca fiind extrem de utile în activitatea lor profesională.
98%
Participă la conferințele avocatnet.ro și ai acces la discuții și informații practice de la specialiști de top!
Completează formularul de mai jos și rezervă loc pentru ediția din Octombrie 2024
Termeni şi condiţii.
Pentru mai multe detalii legate de felul în care îți sunt prelucrate datele personale de către avocatnet.ro, acceseză acest link.
Copyright © 2024 avocatnet.ro. All rights reserved.