Online: 12 - 28 Octombrie 2021

Conferințele practice avocatnet.ro continuă!

Discuții aplicate. Subiecte importante. Specialiști de top

Conferința a III - a:

Soluții pentru provocări financiare: tactici fiscale și juridice

Sesiunea 1: Metode de optimizare a poziției de cash-flow – abordare fiscală

Sesiunea 2: Opțiuni juridice și fiscale privind recuperarea creanțelor 

Online. 26 Octombrie, de la ora 11:00 

Online. 28 Octombrie, de la ora 11:00 

Țuca Zbârcea & Asociații Tax 

​Schoenherr și Asociații

Având în vedere provocările economice continue pe fondul crizei COVID-19, consultanții fiscali din cadrul Țuca Zbârcea & Asociații Tax analizează mecanismele sau strategiile fiscale a căror aplicare poate conduce la maximizarea fluxurilor de numerar. 


Astfel, sunt avute în vedere metode de îmbunătățire a poziției de cash-flow a societăților recurgând la anumite mecanisme fiscale prevăzute de legislație, cum ar fi: consolidarea fiscală din perspectiva impozitului pe profit și TVA, aplicarea facilităților fiscale disponibile (anularea accesoriilor de întârziere, eșalonarea la plată, plata impozitelor și taxelor locale), implementarea unor măsuri fiscale benefice prevăzute de legislație (cum ar fi scutirea de impozit a profitului reinvestit, bonificații pentru îmbunătățirea capitalurilor proprii), metode de utilizare a pierderilor fiscale, rambursarea TVA cu control ulterior sau scutirea de TVA la importul de bunuri, scoaterea din evidență a creanțelor neîncasate, modificarea termenelor de plată a facturilor. 

​Recuperarea datoriilor de la partenerii de afaceri este o problemă presantă în viața economică a oricărei companii, indiferent de domeniul de activitate. 


Pentru că procesul de recuperare a creanțelor se poate dovedi dificil și greu de navigat, specialiștii de la Schoenherr și Asociații vin la conferințele avocatnet.ro cu o prezentare aplicată, multidisciplinară, în care analizează atât instrumentele juridice pe care le au companiile la dispoziție (remedii rapide, executări, somații de plată, instrumente europene etc.), cât și implicațiile fiscale ce derivă din aplicarea lor.


days
hours
minutes
seconds
00
00
00
00
days
hours
minutes
seconds
days
hours
minutes
seconds
00
00
00
00
days
hours
minutes
seconds

Au mai rămas 7 locuri din 500 disponibile

Au mai rămas 4 locuri din 500 disponibile

Conferința I

Noua paradigmă de lucru în context post-pandemic

Relațiile de muncă s-au modificat pentru totdeauna odată cu pandemia, iar companiile asistă acum la redefinirea parametrilor în care salariații aleg să lucreze. În această conferință, explorăm dintr-o perspectivă multidisciplinară două paradigme noi de lucru care încep să ridice probleme juridice și fiscale tuturor angajatorilor.

Sesiunea 1: Programele de muncă hibrid

Online. 12 Octombrie, de la ora 11:00 

Deloitte România și Reff & Asociații 

Specialiștii de la Deloitte România și Reff & Asociații explică tot ce au nevoie să știe angajatorii despre programele de muncă hibrid (munca de acasă combinată cu cea de la birou) - implicații fiscale, limite și aspecte juridice, gestionarea programelor individualizate de lucru, reguli de acordare a beneficiilor salariale în noul context, taxarea lor etc.


days
hours
minutes
seconds
00
00
00
00
days
hours
minutes
seconds

Sesiune încheiată

Sesiunea 2: Munca de la (mare) distanță

Online. 14 Octombrie, de la ora 11:00 

KMPG România

​Consultanții KPMG România vin la conferințele avocatnet.ro pentru a lămuri cele mai presante probleme fiscale generate de telemuncă, delegare și detașare, dar și pentru a explica noul cadru legal ce vizează detașările și concluziile pe care le putem trage după un an de aplicare a noilor reglementări în ceea ce privește principalele riscuri ce pot să apară pentru angajatori, oferind în același timp și soluții pentru ele.

days
hours
minutes
seconds
00
00
00
00
days
hours
minutes
seconds

Sesiune încheiată

Conferința a II - a

Probleme și riscuri fiscale actuale

Abordează din perspectiva unor specialiști reputați, lideri în domeniile lor de activitate, două dintre provocările cele mai dificile din practica actuală de contabilitate și consultanță fiscală, generate fie de noutăți legislative majore, fie de o marjă de interpretabilitate prea generoasă a prevederilor fiscale existente.

Sesiunea 1: Recalificările fiscale - riscuri pentru companii și limitele rezonabilității în deciziile ANAF referitoare la reîncadrarea unor cheltuieli 

Online. 19 Octombrie, de la ora 11:00 

EY România

​Discutăm cu specialiștii de la EY România, în cadrul unei sesiuni dedicate, despre recalificările fiscale - riscuri pentru companii și limitele rezonabilității în deciziile ANAF referitoare la reîncadrarea unor cheltuieli (diurne ca venituri salariale, activități independente ca dependente etc.). Vrem să aflăm ce măsuri de precauție își pot lua companiile pentru a evita impunerile suplimentare și blocarea conturilor, dar și cum se pot apăra de recalificările agresive ale ANAF în cazul în care ele se întâmplă.

days
hours
minutes
seconds
00
00
00
00
days
hours
minutes
seconds

Sesiune încheiată

Sesiunea 2: Noile reguli de TVA aplicabile în comerțul online - Probleme și soluții 

Online. 21 Octombrie, de la ora 11:00 

Viboal FindEx

​De la 1 iulie, au intrat în vigoare noile reguli de TVA ce vizează comerțul online pe teritoriul Uniunii Europene - sunt zeci de modificări în Codul fiscal care implementează noutățile. Într-o sesiune dedicată, alături de specialiștii de la Viboal FindEx, ne concentrăm pe recomandări și practică utilă după trei luni de aplicare a noilor proceduri de înregistrare, declarare și plată TVA pe care trebuie să le implementeze de la 1 iulie companiile care vând online produse și servicii pe piața intracomunitară.

days
hours
minutes
seconds
00
00
00
00
days
hours
minutes
seconds

Sesiune încheiată

Ediția Octombrie 2021

Lectorii conferințelor avocatnet.ro

Monica Țariuc - Director Global Employer Service | Deloitte România

Monica este specializată în impozit pe venit și contribuții sociale. Este licențiată în Relații Economice Internaționale și este membru al Camerei Consultanților Fiscali din România. În cei 12 ani de experiență, a fost implicată în proiecte de consultanță la nivel local și internațional, deservind numeroși clienți referitor la politicile lor de remunerare și tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoane fizice, fie ele active sau pasive, de natură dependentă sau independentă (de exemplu, venituri salariale, venituri din activități independente, venituri din investiții etc.).

Ana-Maria Vlăsceanu - Avocat Senior | Reff & Asociații 

Ana-Maria este specializată în dreptul muncii și al securității sociale, având peste 10 ani de experiență în acest domeniu. Prin rolul său în cadrul Reff &Asociatii | Deloitte Legal, Ana-Maria oferă consultanță de specialitate în materia dreptului muncii și al securității sociale în domenii precum transferul de întreprindere, mobilitatea lucrătorilor,  nediscriminarea, concedieri individuale și colective etc. În prezent, Ana-Maria este și lector universitar la Facultatea de Drept a Universității din București, desfășurând o activitate intensă de cercetare în domeniul dreptului muncii și al securității sociale.

Mădălina Racovițan - Tax Partner | KPMG România

Mădălina s-a alăturat echipei KPMG în 1999. De-a lungul timpului ea a fost implicată în proiecte axate pe impozitarea persoanelor fizice, dezvoltând pe parcursul unei perioade de câțiva ani echipa Global Mobility Services (GMS) din cadrul KPMG România. Mădălina a coordonat numeroase proiecte de asistență fiscală pentru industria petrolieră, electronică, software, alimente și băuturi. În prezent, ea coordonează o arie mai largă de servicii în cadrul KPMG, numită People Services, care îmbină serviciile de mobilitate internațională (Global Mobility), cu cele de salarizare (Payroll Outsourcing), legislația muncii (Employment Law) și consultanță în resurse umane (Human Resources Advisory). 

Daniel Jinga - Senior Tax Manager | KPMG România

Daniel Jinga este Senior Tax Manager în cadrul KPMG Romania, echipa People Services, specializat în legislația privind impozitarea persoanelor fizice. Cu o experiență de peste 13 ani în consultanță fiscală, Daniel Jinga a coordonat numeroase proiecte din domeniul mobilității internaționale a angajaților. Este membru activ al Camerei Consultanților Fiscali din Romania din 2013.

Stela Andrei - Partener Asociat, Departamentul Impozit pe Venit și Contribuții Sociale | EY România

Stela este Partener Asociat în cadrul departamentului de Asistență fiscală și juridică al EY România, cu specializare în zona de Impozit pe Venit și Contribuții Sociale. Cu o experiență de peste 15 ani de practică în domeniul consultanței fiscale, Stela coordonează proiecte în zona de impozitare persoane fizice și securitate socială locală și internațională pentru cetățenii români și străini. Stela a fost implicată în numeroase controale fiscale precum și în dezbateri privind modificarea Codului fiscal.

Călin Stan - Senior Manager Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL 

Călin este Senior Manager în cadrul Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL și membru al Baroului București. Practica vastă a lui Călin se concentrează în principal pe litigii fiscale și administrative, incluzând şi domeniul litigiilor civile şi comerciale, al litigiilor în domeniul achizițiilor publice, precum și al litigiilor în materie de insolvenţă și reorganizare. De asemenea, Călin are experiență şi în materia arbitrajului, reprezentând cu succes clienți în faţa Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional Bucureşti.

Delia Cataramă - Tax Partner | Viboal FindEx 

Delia este conferențiar universitar în cadrul Academiei de Studii Economice, catedra Finanțe. Cu o experiență de peste 18 ani în domeniul financiar-contabil, Delia a deținut poziția de Director Fiscalitate în cadrul CECCAR, secretar general al IFA Romania și membru în comitetul de nominalizări al IFA central. Delia deține calificările de consultant fiscal și expert contabil.

Lavinia Negoiță - Senior Tax Consultant | Viboal FindEx

Lavinia are cinci ani de experiență în domeniul consultanței fiscale și al contabilității, fiind membră a echipei Viboal FindEx de la începutul acestor cinci ani. În prezent este doctorandă în cadrul Academiei de Studii Economice din București, unde studiază incertitudinea fiscală, are o diplomă de licență în finanțe de la Academia de Studii Economice din București și o diplomă de master în domeniul Fiscalității.

Cosmin Preda - Senior Tax Consultant | Viboal FindEx

Cosmin are opt ani de experiență în domeniul consultanței fiscale și contabilității, fiind membru al Camerei Consultanților Fiscali din România. În prezent este student la ACCA și are o diplomă de licență în finanțe de la Academia de Studii Economice din București și o diplomă de master în Management financiar și investiții.

Andreea Florian - Senior Tax Manager | Țuca Zbârcea & Asociații Tax

Andreea Florian este Tax Senior Manager în cadrul Țuca Zbârcea & Asociații Tax, având o experiență profesională de peste 15 ani, dobândită în firme de consultanță fiscală din cadrul Big4, precum și din eșalonul secund. Este membră a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România și consultant fiscal autorizat. Are o experiență vastă în toate domeniile aparținând de fiscalitatea domestică, respectiv principii de fiscalitate internațională. Pe parcursul carierei sale profesionale, Andreea a fost implicată într-un număr mare de revizii și inspecții fiscale, proiecte de due diligence, restructurări post-achiziție și proiecte de consultanță fiscală.

Cristian Velcu - Tax Director | Țuca Zbârcea & Asociații Tax

Cristian Velcu este Tax Director în cadrul Țuca Zbârcea & Asociații Tax S.R.L., societate afiliată firmei de avocatură. El este consultant fiscal independent cu peste 15 ani de experiență în domeniul fiscal, fiind specializat cu precădere în legislația de TVA. De asemenea, Cristian deține o experiență vastă în diverse probleme fiscale, de la consultanță fiscală specifică la proiecte complexe (asistență fiscală M&A, litigii fiscale, revizuiri fiscale).

De asemenea, el participă frecvent în calitate de lector la numeroase seminarii și conferințe fiscale și este autorul mai multor articole de specialitate.

Adriana Stoian - Coordonatoarea practicii de consultanță fiscală | | Schoenherr și Asociații

Adriana este consultant fiscal autorizat, cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul consultanței fiscale și este recunoscută in România în calitate de specialist în domeniul în care activează. Adriana are o vastă experiență în coordonarea proiectelor fiscale complexe și a oferit consultanță clienților locali și internaționali cu privire la implicațiile fiscale în tranzacții de fuziune și achiziții (M&A), restructurări (ex. divizări, capitalizări, transferuri de active/activități) și litigii fiscale.  Ea a absolvit examenele organizate de Asociația Contabililor Experți Autorizași din UK ("ACCA") și de asemenea este membră a Camerei Române a Consultanților Fiscali.

Iustin Armașu - Partener | litigii, arbitraje, insolvență și reorganizare | Schoenherr și Asociații

Iustin este specializat în litigii comerciale, de contencios administrativ și fiscal, arbitraje precum și în insolvență natională și transfrontalieră și are peste 10 ani de experiență în civil și contencios administrativ. Este un avocat cu experiența considerabilă și a fost implicat în echipa care a oferit consultanță și a reprezentat clienți locali și internaționali, precum și persoane publice și instituții, într-o multitudine de proiecte, acordând asistență și reprezentare juridică în numeroase litigii și arbitraje în diverse materii, inclusiv contencios administrativ și fiscal, procedura insolvenței, proprietați imobiliare, drept societar, piețe de capital, răspundere contractuală.

Participă la conferințele avocatnet.ro și ai acces la discuții și informații practice de la specialiști de top!

Completează formularul de mai jos și rezervă loc

Au mai rămas 7 locuri din 1.500 disponibile

days
hours
minutes
seconds
00
00
00
00
days
hours
minutes
seconds

Termeni şi condiţii

Pentru mai multe detalii legate de felul în care îți sunt prelucrate datele personale de către avocatnet.ro, acceseză acest link.

avocatnet.ro este partener Mastercard Digitize your Business Pack: Achită un loc la conferințe cu un card Mastercard și 10% din valoarea tranzacției îți va fi returnată automat în contul de card.

Campania se desfășoară în perioada:15.09.2021 - 31.12.2021.

Copyright © 2021. avocatnet.ro. All rights reserved.